Slitigt

Har jobbat hela helgen. Slitigt var det, sjuk personal och extra mycket patienter. Tur att det finns rutinerade kolleger som kan guida när huvudet snurrar.. Överlevde iallafall och har haft roligt också. Bror och Ida ar varit på besök och gissa om Leo var på bra humör! Han har busat hela helgen och surrat så vi har skrattat och fått skavsår i öronen:) God mat har det blivit på grillen och något vinglas blev det också.

Tänkte försöka se en film igårkväll men jag somnade som en sten i soffan vid nio och vaknade av att Leo stod framför mig och ville att vi skulle skulle gå tillbaka ´till sängen. Så rolig blev den kvällen. Idag har jag och Leo ledig dag och vi myser hemma. Kanske möter upp Pia och Meja senare för en dejt. Ikväll tänkte jag snöra på mig löparskorna och premiär springa. Eller springa och springa. Blir snarare att lunka:) Ska försöka hitta lite bra musik att peppa mig med. Tips? 

Ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Kajsa kavat!

Jag har tänkt på dig ska du veta! Jag hoppas du mår bra =) Jag måste också ta tag i lunket... för att sen bli jogget =P Hör av dig nån dag så hänger jag med om jag kan! =)



Jogging musik måste ha bra pepp! Men Royal republic - tommy gun, Wolfmother, Disturbed - get down with the sickness, Linkin parks gamla album, Mando Diao, OSV OSV. =) Enjoy!! Kram på dej

2011-05-03 @ 16:43:38
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0