År och dar

Tänkte försöka mig på att skriva igen. Det var ju ett tag sedan om man säger så. Det har hänt lite sen sist också. Jag har tagit  min examen och börjat jobba. Känns bättre och bättre även om jag då och då undrar om det inte vore skönt att jobba som kassörska istället.. :) Men det är ett roligt jobb för det finns områden man kan utvecklas inom hela tiden. 75% känns ganska skönt, som en mjukstart ungefär. Semester är det också tänt att jag ska få i sommar. Lyxigt värre!

Leo växer så det knakar, kanske inte så mycket på bredden men på längden:) Han pratar mer och mer så jag och Petter nästan får skavsår i öronen. Räkna kan han också, 1-10 även om det sällan helt blir i rätt följd. Under våren har det inte blivit så värst mycket förskola för Leo. Semester och salmonella(!) satte stopp för det samt en förkylning. Varje dag när vi har frågat vad Leo vill göra idag så svarar han "dagis", då vi har fått svara att det är stängt. Han måste tycka det är ett konstigt dagis som har stängt under så lång tid:) Men nu är han tillbaka och trivs väldigt bra.

Ska betala in avgiften för vårruset idag, ska gå/springa tillsammans med gamla jobbet. En bra anledning att börja springa så jag kanske orkar springa hela vägen? Man kan ju inte skylla på dåligt väder iallafall..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0