Solsidan

Ute skiner solen och inne sitter jag:) Ska snart gå och hämta Leo från dagis, idag har han varit där själv nästan hela förmiddagen! I helgen har vi myst i stugan och Petter har jagat diverse djur. Jag följde faktiskt med ut i skogen i söndags på harjakt men Zeppy drev nog en räv istället och var borta länge, men det blev ingen att lägga i grytan iaf. Annars skriver jag och Malin på uppsatsen när tillfälle ges och imorgon ska vi nog ta tag i artikel sökandet inför själva analysen(ge mig styrka). Idag tar vi det lugnt och håller oss hemma. Får se vad dagen har att erbjuda. Nu ska jag gå och se hur mycket mat Leo har kastat på golvet:) Ha det!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, jag blev naturreligiös på köpet! :) SÅ vackert var det!

2010-09-07 @ 22:55:45
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0