gammeltanten..

Igår blev  jag kallad tant för första gången i mitt liv. Några dagisbarn tänkte ge mig en uppmuntrande kommentar så de skrek "hej gammeltant" åt mig. "Det var det fräckaste" svarade jag;) Känns ju bra, jag som trodde att rynkcremen var ett par år bort, men tji fick jag. Bara att börja läsa bäst i test då:)

Pluttis är så nöjd och glad på dagis och sover som en stock där. Han tycker däremot inte att maten är super, utom blodpudding:) Han ser så stor ut vår lille kille.

I helgen fick Leo sin första kusin också! En liten kille som ska heta Hugo. Supersöt och vi är så glada att allt gick bra. Tänk om några år kommer de vara ikapp åldersskillnaden och ha jättekul tillsammans! Synd bara att det är så långt till malmö. Vi ska iallafall försöka ta oss ner så snart det går.

I veckan har jag nött skolan och letat en massa artiklar till vår analys och imorgon blir det hemstudier och genomgång av dessa. Känns ändå hyfsat bra än så länge. Vi har då ett bra sammarbete och det är nästan huvudsaken.

I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, på söndag blir det vallokalen och loppis på dagisgården här. Så om någon behöver fynda så är det loppis här på kallkällans förskola på söndag!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0