Fredag

Väntar på att få tillbaka en uppgift ftån skolan, tänk att lärarna aldrig kan lämna ut en uppgift i förtid. Sista dagen för dem att lämna ut den..Vore super om jag slapp göra om den,känner att jag inte har tid till det. Men sån tur ska man väll inte få. Kommer nog troligtvis att sälja vårt gamla matbord idag. Ska bli skönt att slippa ha det stående i vardagsrummet och lite pengar är aldrig fel. Igår for jag och Leo och pappa och köpte tavlan av Emma så snart ska den få krokar att hänga i. Den passar super med våra färger. Perfekt orange:) Tänk vad bra det är med bloggar ändå! Igår var jag och Leo förbi stan och hängde med Elin och vovven Scooper som bara ville "roa sig" med Zeppy. Stackarn, det är inte lätt att vara kastrerad då andra hanhundar får för sig att han är en tik. Sedan for vi till Marie och barnen en sväng och hängde gäng med våra gamla sjuksköterske- pluggisar. Väldigt trevligt. Efter det har jag varit och pluggat hos Anneli, skönt med en lung stund och en kopp te ibland:) Idag ska vi försöka ta oss ut i solen och jag ska försöka plugga lite. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0