Feber

Igår fick pluttisen feber så hängig och grinig var han den lille stackaren. Så inatt har han inte sovit så bra, vaknat flera gånger. Men nu på morgonen verkar han vara bättre. Vi ska spendera dagen hos hans farmor och farfar då jag ska ha lektioner över nätet hela dagen. Solen skiner så en prommis måste vi försöka klämma in. Annars rullar det på, känner mig mest stressad över hur jag ska klara den här kursen med så många obligatoriska moment och Petter på praktik. Det löser sig nog till slut. Idag har vi föreläsning om gynekologi så det blir spännande och på fredag om obstetrik vilket också blir intressant. Nu ska vi göra oss i ordning och fara. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jaa det är inte det lättaste.. jag sitter med en till avfärgning nu i håret, vi får se vad som händer :)

Ja absolut promenad! Fast jag är hundvakt åt monstret Pante och jobbar natt hela helgen. Men vi kan ta en promenad efter helgen? Då passar det bättre :)

2010-05-04 @ 10:02:15
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0