Spännande!

Om ca 20 minuter kommer det förhoppningsvis massor med köpsugna människor och kikar på vår lägenhet. Vi städade och piffade som galningar igår så nu ser den super ut. Jag och Petter väntar nervöst vid telefonerna ifall det börjar plinga till imorgon. Så nu är det bara at hoppas hoppas hoppas... Vi har för övrigt blivit tilldelade en trea på kallkällan också så nu har vi två lägenheter att välja på om allt går vägen. Snart är det mat så ha en trevlig kväll så uppdaterar jag när vi har blivit rika;)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja jag vill hänga. Jag ska ha mammafika här på fredag så då får ni gärna komma. Annars hänger jag gärna på tu man hand någon gång också. När har du tid, busy woman? :)

2010-03-08 @ 13:48:32
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

En dag som denna spenderar jag förmiddagen på BVC/MVC och sedan städar jag huset. Eftermiddagen är jag helt fri på. :) Vad hade du i åtanke? :D

2010-03-11 @ 08:15:46
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0