Same Same

Här händer det inte mycket särskilt. Vi har packat ner nästan hela köket nu. Så nu  blir det att äta på papptallrikar tills onsdag. Hyrde och såg The Box igår. Den började bra men sedan tyckte jag den spårade ur lite och blev lite flummig. kul att ha sett iallafall. Nu på morgonen har jag tagit tag och färgat mitt stackars hår som behövde lite nytt liv. Passade även på att färga brynen också, så bra att slippa måla dem. Skönt med lite spa på morgonen. Idag ska jag till skolan på campusvecka, eller tre dagar iallafall. Kul med en ny kurs! Har nog inte så mycket att tillägga nu. Men ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Haha, kanske måste kolla där!;)



Middag imorn?

2010-03-29 @ 12:15:56
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0