Byxor

Någon som vet en affär där de säljer vindtäta byxor till en plutt? Dock inte PoP som är svindyra. Känns inte riktigt värt pengarna då han mest kommer sitta i vagnen i vår. Vi har spanat på lindex och åhlens. Igår pluggade jag hos en klasskompis så det känns bra att ha kommit igång med tentaplugget. På kvällen var jag lika trött som vanligt och däckade vid nio.. Leo har fått för sig att vakna ca 6 gånger per natt och dessutom gå upp kl 05.30-  06.00 vilket resulterar i en trött mamma. Nåja vad är en bal på slottet. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Petter for just till skolan och kvar blev vi:) Tror Petter ska få tona mitt hår ikväll iaf. Jag har börjat fundera på att rensa i garderoben eller förrådet men jag tror det får vara ett tag till. Vi har även börjat fundera på en nättare sittvagn som ska ha fullt liggläge. Någon som har tips på det? Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du tänkte på överdragsbyxor eller? :) Det finns fina på både Stadium och Doffi och dom är inte alltför dyra, under 200 kronor iaf :)

2010-03-19 @ 13:11:13
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Marie

Vi har ett par från Team Sportia, men de var rätt dyra. Nu har jag tänkt köpa från Lindex till Vincent. FIX har många och verkar väldigt nöjda så de ska vi testa. :)

2010-03-19 @ 13:45:51
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: sofia w

Vi körde med mcKillneys till Elvira förra året, funkade helt otroligt bra, hade nog kunnat skippa galonisarna om vi velat, de stod emot väta nästan lika bra som galonisarna.

2010-03-21 @ 04:33:21
URL: http://fruwessung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0