Lycksele

I helgen for vi till Lycksele och campade i en stuga med Pia, Daniel och Meja. På fredagen var det superväder och vi strosade i djurparken och tittade på de fina djuren. Jag blir som ett barn själv när det kommer till djurparker och sådant. Tur att de hade ett litet barn zoo där man fick gå in och klappa en del av djuren:) Skulle iframtiden kunna tänka mig att ha några andra djur än hund.. Vi bodde i en bra stuga och karlarna grillade och vi åt god mat och god efterrätt också. Mysigt att bara vara ibland. På lördagen for vi till parken igen och spanade in resten av djuren vi missade dagen före. Ett super tips att fara och se, fanns dessutom ett lekland som nog passar ännu bättre när man har barn som är lite äldre. På lördag eftermiddag for vi hem till Råneå och hängde med Petters släkt till söndagen och beundrade det senaste tillskottet i Holmfrid klanen, söte Noa som är fyra månader. Oj vad alla dessa grabbar kan ha roligt ihop nästa sommar! Här kommer bilder:



Lille räven

Mamma björn och bebisarna

Petter fångade en fisk

Pussgurkan


Meja hade superkul

jag hittade en kompis

Leo tyckte djuren var lite läskiga

Mamma björn, pappa myskoxe och bebis säl:)

Mor och son





Kommentarer
Postat av: Marie

Björn + myskoxe = säl?! Det förvånar mig inte- det är ju er det handlar om! Hahaa. ;)



Nästa år ska vi då garanterat iväg på djurpark (har jag bestämt). Då kommer nog båda kidsen ha ut lite av det. :)

2010-06-30 @ 09:05:45
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0