Lampa

Idag har jag varit och hämtat ut vår nya lampa från halens av alla ställen! Ikväll hamnar den i taket och förvandlingen av sovrummet kan börja:) I helgen har jag och Leo varit och hälsat på min morfar i Örnsköldsvik och bara myst. Han har sommarstugan på landet och det är så lungt och skönt där. Vi har tittat på hästar, kossor och får och Leo tyckte dem var spännande. Leo har fått för sig att varannan gång (typ) han äter så ska han spotta ut maten. Lagomt tålamodsprövande. Men men det går väll över. Annars är det lugnt och stilla jag tog bort Zeppys stygn för någon kväll sedan så nu ska bara pälsen växa till sig så ser han ut som vanligt igen. Han blev så glad när han slapp tratten:) Idag blir det lugnt och stilla med tvätt och lite pyssel. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Ni måste komma förbi och grilla nån kväll? :)

2010-06-15 @ 15:10:40
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag har informerat Camilla att vi kommer vid två på torsdag. Jag hämtar Vince från dagis 13.30 och far ut till Persön direkt efter det. :)

2010-06-15 @ 20:45:59
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0