Soligt

Igår gick jag och Leo till Lulsundet för ett premiärdopp. Det visade sig att jag har missat att det är kanot sm eller något liknande just nu så i vattnet var det fullt med kanoter och med folk med. Men som tur var håller de till så långt ut att det inte gör något. Leo tyckte det var lite spännande att titta på alla båtar. Han var inte heller rädd för det något kalla vattnet utan han plaskade på för kung och fosterland!:) Sanden däremot är både bra och dålig, den är kul att leka med men hamnar överallt.. Efter nån timme ville jag börja gå hemåt men det ville inte Leo som protesterade men till slut kom vi iväg. Det är inte lätt att klä en halvblöt ål:) Vi strosade runt på bergviken och jag passade på att sola lite medans Leo sov så vi kom in efter kl två då det blev en mycket sen lunch. Jag hann även med att jobba mitt korta pass och sedan såg jag och P på våra vampyrer innan läggdags. Idag skiner solen igen så då undrar jag om det är någon som ska iväg och bada? Vore kul med sällskap:)
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Marie

Blir inge bad för oss idag. Lite altanhäng och ett besök till far min istället. :)

2010-07-13 @ 11:38:22
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0