medeltiden och leggings

Jag,Leo och pappa har besökt medeltiden på Hägnan idag. Vi kikade inte så mycket på folket och sakerna utan fokuserade på djuren som vanligt. Leo tyckte ankorna var roliga och han fick även klappa en gris på trynet:) Efter fika i solen begav vi oss hemåt. Vi har solat oss och tagit det så lugnt det nu går med en ettåring. Jag har jobbat mitt sista pass för den här gången på jobbet så nu blir det semester;) För övrigt måste jag påpeka med risk för att låta som en tant, när blev det modernt att sluta använda byxor eller kjol till genomskinliga strumpbyxor? Ser titt som tätt femtonåringar(?) med kombinationen kort tröja + genomskinliga leggings.. Nog för att jag alltför väl själv minns en och annan kort tröja till pösiga byxor eller savann, men vi hade åtminstone vett att inte gå runt med rumpan bar. Jag hoppas att dessa tjejer ser sig i spegeln någon dag och ser denna miss för de kommer iallafall om några år undra hur de kunde gå klädd så där. Men men det kanske är charmen med att vara tonåring, att man klär sig sisådär och ändå känner sig snyggast i världen:) Nåja nu ska moraltanten sluta.. Ska sussa snart och i morgon åker vi till stugan. Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller med!! Ibland undrar man om dom glömde ta på sig kjolen när dom har en vanlig tröja till genomskinliga leggings.

2010-07-16 @ 02:03:48
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0