Gå och gå

På morgonen snörde jag på mig skorna och satte Leo i vagnen och så tog vi oss ut på en lång prommis i det halvfina vädret. Passade på att göra lite ärenden och när Leo somnat satt jag på en bänk och solade mig och lyssnade på en bok. Det är verkligen att rekomendera. Jag kan gå nästan hur långt som helst bara för att få lyssna färdigt. Sedan har vi ätit lunch och jag har försökt städa medans Leo har dragit fram. Det är så det brukar se ut när jag ska städa. Kanske nån slags hämd från honom eftersom jag inte har hela fokuset på honom:) Sitter och väntar på Petter så vi kan ta oss ut till stugan. Förövrigt så har Leo börjat försöka säga Petter. Han härmar mig när jag tjatar på honom att kliva ur sängen på morgonen. Det kanske säger en del om hur många gånger jag måste säga hans namn innan han kliver upp! Tror han lider av nån slags sömnstörning för han är verkligen som en Zombie på morgonen. Nu ska jag rota i skafferiet. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0