Födelsedag

Idag har vi firat både Leo och petters pappa som fyllde år idag. Leo fyller egentligen på lördag men för att få ihop alla så blev det idag. Väldigt trevligt och gott med smörgåstårta och gräddtårta. Leo fick fina presenter men han ledsnade på att öppna efter två paket:) Leos barnkalas blir nog helgen 13-14 augusti och alla som vill är välkomna:) Jag håller på att fundera ut vad som behövs till vår tur till släkten. På onsdag bär det av. Kommer kännas konstigt att vara ifrån Petter i 10 dagar drygt. Trist när man inte kan semestra tillsammans men man får vara glad att han har ett jobb att gå till. Nästa sommar får vi försöka få till en gemensam semestertripp. Ska iallafall bli kul att återse släkten och presentera dem för Leo som inte har träffat alla ännu. Packningen blir en utmaning, måste försöka packa så lite som möjligt eftersom vi blir full bil och så ska vi rymma vagnen också. Kommer se ut som Sunes sommar när vi försöker klämma in oss i bilen:)

I helgen har jag hunnit med vinprovning hos en kompis vilket var jättekul. Vi höll oss dock på en lagom nivå men jag fick upp ögonen lite mer för rött vin vilket jag inte har tyckt om särskilt mycket. Vi hade jättekul och avslutade kvällen på båten. Imorgon ska jag försöka packa. Önska mig lycka till;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0