Trött

Idag har jag varit i skolan en sväng och gjort grupparbete vilket rullar på bra. Imorgon ska vi labba igen med några artiklar, inte det roligaste men man lär sig. Leo har smaskat i sig gröt idag och imorgon blir det nog morot igen, det slank ner bra:) Petter och jag går om varandra i dörren just nu men det är tur vi får lite tid på kvällen. Det är ju bara drygt 4 månader tills han är färdig förhoppningsvis och då blir tillvaron lite normalare. Ikväll har jag varit och tränat på inpuls, såg även några andra blogg-mammor där. Förresten Pia du vill inte komma och prova?:) Imorgon blir det afterwork med mina omammiga kompisar. Det blir nog väldigt trevligt. Kan hända att jag premiär dricker ett glas vin, det var inte igår;) Nu ska jag sova, jag är ingen kvällsmänniska.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ta ett glas vin och njut, det hade jag gärna gjort just nu (ok, inte klockan halv åtta på morgonen, men nån helgkväll kanske). :)

2010-01-22 @ 07:25:42
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Pia - Mejas mamma

Vi är gärna med Leo, bara jag är ledig!:) Daniel ör nog inte såå sugen på att vara ensam med dom!;) När ska vi styra upp något då? Jag jobbar hela helgen..

2010-01-22 @ 09:36:57
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0