Torsdag

Leo har nu börjat få sin andra tand så han har sovit lite sämre än vanligt. Idag for vi förbi Toys r us och där fyndade vi ett spjälskydd för halva priset och en leksak som man kan sätta på bordet till barnstolen. Super med sugpropp så att han inte kan kasta den i golvet.. Idag har vi gjort hushållssysslor och jag har även hunnit plugga lite. Ikväll blir det inpuls, i tisdags orkade jag till och med springa 1.6 km vilket är rekord för mig som avskyr att springa och inte har gjort det annat än till bussen sen jag slutade spela fotboll för 5 år sedan:) Jag har ett litet mål att jag ska försöka tycka löpning är roligt och i tisdags kändes det faktiskt ganska lätt. Så raska prommenader verkar göra skillnad!

Imorgon blir det skola på förmiddagen och sedan ska jag hjälpa mamma md middagen som vi ska på hos dem. Petters föräldrar kommer också så det blir trevligt. Det kan hända att det blir att smida lite planer inför Thailand. Pappa behöver lite peppning. Får kanske visa en massa bilder för att övertyga honom. Skam den som ger sig!

Nu ska jag försöka hitta på något att äta till karrén som jag lagt i marinad. För övrigt, ni som vet lite om barn, ska man använda barntandkräm när man borstar tänderna på bebisar?:)

Godkväll!


Kommentarer
Postat av: Marie

Snart har han mer tänder än Vincent ju! :)

2010-01-28 @ 19:18:06
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag använde och använder fortfarande bamses barntandkräm. Funkar superbra! :)

2010-01-28 @ 23:22:32
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0