Sakta men säkert

Sakta men säkert börjar kilona lossna. Idag sa vågen -2 kg. Så ett kg i veckan ungefär vilket är alldeles lagom. Tränade igår, mycket folk har det blivit på Inpuls. Rätt irriterande är gymnasietjejer som istället för att träna diskuterar helgens bravader vid maskinerna så att de är upptagna länge.. Imorgon blir det långprommis, får se om jag kan locka med mig P också. Ska för övrigt klippa honom imorgon. Leo har fått smaka majskrokar idag och det tyckte han var smaskigt! Väldigt praktiskt att ge honom vid middagen så att jag och P får lite matro också:)
Jag och mamma har äntligen beställt lite fler tack-kort samt beställt förstoringar på Leo. Ska bli kul att rama in och sätta på väggen. Afterworken igår var jätte trevlig. Vi surrade på och jag drack hela två glas vin;) Vi var först på bakfickan sedan gick vi till roasters och hängde tills de stängde. Det vart ändå en relativt tidig kväll, var hemma halv elva.. Jag är väldigt mörkrädd och får för mig att varje man är en potentiell våldtäktsman efter kl 21 på kvällen. Så när jag skulle gå hem från bussen går jag i rask takt med mobilen i handen. Då kommer det gående tre killar varpå en av dem skriker något ohörbart, jag hoppar till och är två sek från att ringa P. Men dem fortsatte sin väg bort(vet inte vad jag hade väntat mig). Sedan kommer det fram en man bakom ett hus gående, jag ökar på stegen. Väl hemma berättar jag för P om mina möten med dessa läskiga(?) karlar. Han skrattar åt mig och tycker jag är rätt fånig, han är dock van vid det här laget.. Det kanske är terapi jag behöver och inte ett överfallslarm;)

Jaja, detta blev ett svamligt avslut på  detta inlägg, hoppas ni förstår hälften:) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0