Helgen

Idag tänkte jag våga mig ut en liten sväng med barnvagnen, hunden måste ju rastas trots allt.. Igår spenderade vi ännu en trevlig kväll hos ma och pa samt släkten. Vi åt pilgrimsmusslor med lufttorkad skinka till förrätt och sedan ugnstekt lax med pressad potatis med romsås supergott! Idag är jag och Leo hemma medans Petter jobbar. Sedan ska vi till hans mamma och äta middag och se hockey. Jag har för övrigt ansökt om dagisplats till Leo till hösten så får väll se hur länge det tar innan man hör något från dem. Har som många andra den här tiden på året lovat mig själv att åter passa i mina jeans igen. jag har slutat amma så nu är det bara att köra på. Amningen bet för övrigt inte särskilt mycket på mina kilon. Men men så många är de inte som tur är, kanske fem men jag är inte så brydd i vad det står på vågen. Centimetrar säger mycket mer så när favvo jeansen passar igen är jag nöjd. Till sommaren ska detta projekt vara i hamn. Modet som har varit och är med leggings är verkligen super efter en graviditet, de är så förlåtande;) Ha en skön lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0