BVC

Jag och Leo har besökt BVC för vaccin, längd och vikt. Han stoltserar numera med 7740 gram och 68 cm. Sedan blev det sprutor. Jag tog med mig Petter förra gången för jag tycker det är läskigt när Leo får sin spruta(just en snygg sjuksköterska) men den här gången gick vi själva och det gick bra. Leo märkte inte första sticket och av det andra skrek han en liten stund. Tur att inte Petter kunde följa, känns lite pinsamt att tycka sprutorna är obehagliga.. Jag sticker (gärna) andra men min plutt tycker jag inte om när det bökas med. Nu på eftermiddagen har Leo mest sovit och så var det förra gången också, men det går ju bra. Leo har även ätit pot med majs och det gick ner utan protester! igår hjälpte mamma mig att sy nya påslakan till Leo. Rättare sagt hon sydde allt utom två sömmar men jag lär mig allt eftersom:) Ska lägga upp bilder när jag hittar laddaren till kameran. Tog för övrigt mina mått för någon dag sedan så jag vet vad jag har att gå efter. Träningen börjas igen på torsdag. Någon som provat PSI på inpuls och gillat det? Funderar på att prova.. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Ni ska flytta dit!:D

Den var jättefin!

2010-01-11 @ 20:04:32
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ska ni flytta? (Läste Pias kommentar ;)



Vad är PSI för nå?

2010-01-11 @ 22:23:04
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0