Bajskalas

Leo bjöd in mig och Petter till bajskalas i förrgår. Detta partaj har hållt i sig i två dygn nu. Kan det vara tanden månne? Jag har iallafall tappat räkningen på antalet blöjbyten.. Igår gick vi på två(!) långpromenader runt björkskatan. Jätte skönt i vädret som varit, Zeppy måste tro att jag fått myror i brallan:). Igår kväll kom mamma över och vi gjorde en god kycklingsallad med råris. Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Inmte så mycket troligtvis då jag har en hund som inte vill lämnas hemma. Någon som varit på kappahls-rea och sett om de har fina barnkläder? Halva rea priset är ju inte så dumt. Jag skulle behöva fylla på förrådet av kollegieblock samt köpa en almenacka inför min skolstart på tisdag. Får väll ta tag i det till helgen. Nu ska jag sätta på en tvättmaskin. Ha det! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh herregud, börjar du på tisdag, vad tiden går fort! :) känns det roligt? :)

2010-01-13 @ 11:29:59
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja det tycker jag absolut vi borde! Jag träffade Camilla i förrgår och det var längesedan man såg henne, och Elin, Natalie och Sara var ju ännu längre sedan. Vi borde styra upp något (om någon har tid för oss mitt i uppsatsskrivandet, haha). :)

2010-01-14 @ 07:31:53
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0