Mycket att göra

Jag och Petter försöker att fixa iordning inför visningen på tisdag. Det är otroligt vad det är saker som ska fixas för att allt ska vara på topp. Ska det va ska det va. Idag har vi städat och petters föräldrar har varit här och hjälpt till. Leo har kinkat hela eftermiddagen och sovit varannan timme nästan. Vet inte riktigt vad som bekymrar min lilla solstråle. Hoppas han mår bättre imorgon. Nu sover han. Petter ser på skidor och jag ids inte ens låtsas att jag är intresserad. Måste man det? Imorgon blir det mer städning och piffning, färsk frukt ska inhandlas som dekoration och tulpaner ställas fram. Sedan har jag skolsaker att göra. Tur att jag är hyffsat effektiv när jag väl sätter igång. Lägenheten vi tittade på i fredags var superfin så nu hoppas vi på att resten löser sig. Här kommer lite bilder från i fredags när vi var förbi Daniel och Meja. Barnen lekte lite och Leo fick prova Mejas rutchelkana (stavning?) samt gunga på elefanten. Mycket uppskattat. Meja visade upp sina fina böcker för Leo men han ville mest äta på dem;)


Sötnosen Meja

Leo vill övningsköra

Erbjuder Leo en docka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0