Lilla ålen 2

Imorse när jag satt och åt frukost passade Leo på att utforska vardagsrummet. Jag hittade honom i alla vrår han kunde komma in i:) Leo har även varit på möte med Petter på skolan på förmiddagen medans jag hade seminarium. Efter det for jag och ma och pa och Leo för att leta ny hall förvaring. Vi hittade till slut två byråer på JB:s på bergnäset som ska målas vita. Till min lycka fanns det lås på alla lådor och mannen som sålde hittade även en passande nyckel! Så nu slipper vi grejer över hela hallen:) Efter det for jag och Leo till hans farmor där vi åt middag, sedan gick jag och tränade. Leo fick även försöka äta banan själv. Det gick sådär, han satt mest och skrattade när han geggade med det. Men det är väll bara att vänja sig antar jag:) imorgon åker vi och myser i stugan en sväng och Leo ska få premiär åka sin pulka. Nu ska jag spana lite på tradera. Ha en trevlig kväll!


Tittut!



Bakom soffan

Leo provsamkade dataväskan. Nästa projekt här hemma: gömma sladdar..


Kommentarer
Postat av: Marie

Riktigt smart med lås, det kommer ni nog ha bra mycket användning för. :)

2010-02-12 @ 07:07:05
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0