Kanske kanske inte

Jag fick en snilleblixt igår, händer inte så ofta! Vi är ju rätt less på vår lägenhet men det blir svårt med ett nytt köp just nu . Så då kom jag på den briljanta idén att det faktiskt går att kolla upp hur läget ser ut på hyres fronten. Sagt och gjort. Tydligen har vi kvar våran kö-tid sen 2006 så det var inte så illa. Så nu står vi på första plats på en 4:a på mjölkudden samt plats 18 på kallkällan(man kan ju drömma). Det blir dyrare hyra men det kan det vara värt för att slippa trängas. Visar det sig att vi måste flytta till annan ort senare så är det mindre bök att slippa sälja två lägenheter iallafall. Så till veckan kan det bli att gå på visning. Eventuellt kommer det komma upp en två på björks på hemnet:) Vi får väll se hur det blir,när jag får mina snilleblixtar brukar jag få väldigt bråttom och bli ivrig sen brukar det komma någon och ta ner mig på jorden igen:)

Petter ska och bada med Leo, Daniel och Meja idag på Hertsön. Spännande att se hur det går med ombyten och badblöjor och sånt. Jag måste säga att jag är lite avis, men med tenta på fredag så är det plugg som gäller. Nåja nu ska jag göra annat. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pia - MejasMamma

Så ni ska flytta?:)

2010-02-17 @ 10:07:57
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0