Helgen

Idag har jag varit på skolan på förmiddagen samt så har det blivit en tur till Ica maxi för lite handling. Vi har i dagarna dragit på oss lite förkylning och petter har haft feber. Leo verkar dock än sålänge ha kommit undan med lite hosta och en rinnig näsa. Igår var jag och tränade och spring-trenden håller i sig. I tisdags blev det 2,5 km, inte illa pinkat. Sedan for jag till min käre vän Emma för lite välbehövlig hår styling. Tänk vad färg kan göra för välmåendet. Nu slipper jag känna mig gråhårig i förtid. Ikväll blir det lugn och ro med familjen. Mango och popcorn står på snackslistan. Imorgon far vi till ma och pa som vanligt och på kvällen sak Petter möta upp sina kompisar så vi får väll hitta på något ändå. Nu längtar jag till lite värme så mitt promenerande blir av dagligen igen. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0