Ålen

Leo ålar nu för fulla muggar och han tar sig överallt så nu får vi hålla ett extra vakande öga på honom. Hans nya upptäckt gör att han inte har tid att ligga still vid blöjbyte och påklädning så nu får vi kämpa för att klara de momenten. Det märks att han blivit nöjdare när han kan ta sig fram själv, han kan roa sig ett tag utan att behöva en lekkamrat bredvid sig hela tiden. Igår var jag och Leo på stan och lunchade med Maries nya mammor. Det var trevligt och det tyckte Leo också han flörtade vilt med alla damer:) Igår var jag även på Inpuls och byggde mig lite muskler och idag blir det en långprommis. Städning och tvätt står också på schemat samt lite plugg. Semenarie imorgon bitti. Annars är det lugnt och stilla. Jag och Petter drömmer lägenhetsdrömmar som vanligt och vi kommer fram till samma slutsats att det inte är mycket att göra innan vi vet var Petter jobbar till sommaren.

Här kommer Leo!
 
Leo smaskar gröt

Är det någon tvekan om vilket sport mamma och pappa vill att Leo ska prova på?:)

Vår pensionsförsäkring!

Målis kanske som morbror och farbror?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0