Tillbaka i stan

Igår kom jag och Leo tillbaka till Luleå efter tio roliga och intensiva dagar! Vi har varit och firat min moster utanför gävle och sedan åkt till min farbror i karlstad. Det har varit roligt att ha sett så många platser på vägen till alla platser. Både gävle och karlstad är trevliga städer som jag skulle kunna tänka mig om vi blir tvingade till flytt i framtiden. Vi har iallafall myst med släkten, gått på djurpark, varit kulturella på museum och lekt i sandlådan och ätit en massa glass. Leo har sprungit runt som en galning och som tur var har jag haft flera som har kunnat byta av mig. Det är krävande att fara på semester utan karl.. Har nästan varit lite orolig för hur det skulle gå för Leo att vara utan sin pappa så länge, men det har gått rätt bra. Värre har det nog varit för petter som har fått längta hemma. Men nu är vi som sagt hemma igen och tillbaka i vardagen. På söndag har Leo kalas kl 14 och de som vill är välkomna:) Hör gärna av er så jag vet ungefär hur mycket tårta som ska bakas:)

Nu ska jag springa efter en nybadad plutt som har fått tag i fjärrkontrollen. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Du, jag vill gärna ge ett rakt svar men jag kan inte. Om vi tapetserar eller något sånt kommer vi inte, men mest troligt håller vi inte på med sådant just då. Så mest troligt kommer vi. :D

2010-08-09 @ 19:05:20
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0