Nolia och kalas

Jag och Leo for med ma och pa till nolia mässan i piteå efter lunch idag.Kul med en utflykt men det var lite väl mycket folk. Inte praktiskt när man ska kryssa fram med en barnvagn i folkmassan. Bygg och hem hallen hann vi med och det ska bli kul när man en dag kan titta på rikitigt för inspriration till husrenovering.. Sneglade lite på hus i sävast i dagarna och det känns faktiskt ganska lockande med priserna och närheten till boden och sjukhuset om det blir så att vi stannar. Skulle inte vara helt fel men en fin villa för "ynka" 800 000:)

Ikväll har vi hunnit med kalas också hos petters farbror, trevligt att träffa den släkten för det var ett tag sen:) Leo "lekte" med sina tremänningar som är som två sockerbitar, supersöta! Lilla Noa är för liten för att vara med ännu, men nästa sommar är det full fart på han med!

Vi skaffade oss för övrigt varsin ny mobil igår,likadana dessutom, så nu gäller det att hålla reda på vems som är vems. Håller på att försöka lära mig den och den ska vara smidig att lägga upp foton med så då kanske jag blir bättre på det efter all bild torka. Imorgon ska Leo till BVC för ett-års koll. Tror dock inte att det ska vara några problem, men det ska bli kul at se vad han väger och hur lång han är. Känns som han kanske ligger lite under kurvan vår lilla sparv.

Nu ska jag spana vidare. God natt!

Kommentarer
Postat av: sofia w

Visst lockar priserna i Sävast?



Vi kollar på bostadsrätter i samma område :)

2010-08-17 @ 09:06:38
URL: http://fruwessung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0