Snart ser det normalt ut

Vi fixar och donar här hemma med hjälp av våra snälla föräldrar. Har nämligen upptäckt att det är svårt att spika ihop möbler med en bebis i hälarna;) Igår kom ma och pa över och vi har nu satt upp Leos gardin, tavla och förvaring. Så nu är hans rum snart färdigt. I vardagsrummet flyttade vi om lite möbler och satte upp gardin och tavla, bara två tavlor kvar nu. Även hallen fick två tavlor och köket fick en gardin. På Petters jobb kommer även våra drömstolar in snart, får se hur länge vi kan hålla oss, plånboken säger ett par månader.. Tur att vi inte har alltför skabbiga stolar att sitta på så länge. När lägenheten är färdig ska jag lägga upp lite bilder så ni får se vårat underbara hem:)

I helgen har jag hängt hos ma och pa medans Petter har jobbat och varit på konsert. Var tänkt vi skulle till P-holm och byta däck men det sura vädret satte stopp. Tror vi åker dit imorgon och sover en natt. Leo kryper runt för fullt och hemma hos ma och pa har vi fått springa efter då rummen är minerade med farliga saker:) Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. En promenad blir det iallafall. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, det är hemskt! Haha, allt som är i källaren har ju legat där i 2½ år och det är absolut INGET vi har saknat så nu ska vi göra oss av med så mycket som möjligt är tanken!



Okej vad bra :) Tavlan är himla fin men vi har ingenstans att ha den i huset. Jag hade tänk lägga ut den på blocket för 500 men du kan få den för 400 om du vill? Jag tror bara tyget kostar närmare 1000kr.. Kom på växis idag vi ska dit med Pia och Meja :)

2010-04-19 @ 08:18:35
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0