Nu så

Imorgon ska vi ses med de nya ägarna till vår gamla lägenhet på banken kl 10.30. Då ska vi äntligen göra klart det sista och lämna över nycklarna. Ska bli så skönt att ha en lägenhet att hålla reda på:) Igår for vi förbi stugan och där stannade vi över natten. Såg ett rådjur från köksfönstret och Petter såg sedan några fler. Bland annat har vi ett dräktigt rådjur, iallafall ser det ut som det. Ska bli spännande och se om det knallar runt några bambi-bäbisar till sommaren. Vi premiär grillade kött vilket smakade gott och sedan har vi myst och jag har läst Thailandsbok. Ska försöka knåpa ihop en Thai-mapp med tips och hotell och sånt. Älskar att planera även om det är hundra år kvar tills vi åker. Får hoppas de där vulkanerna har lugnat ner sig tills dess;)

Idag ska jag strax börja plugga och sedan far jag och Leo till storheden en sväng och kikar. Tänkte köpa vantar till Leo igår men det verkar inte vara säsong längre, så då kanske jag inte är en så elak mamma ändå.. Halk-mockasiner ska han däremot få  så han inte drattar på ändan. Sedan ska vi åka och hälsa på Marie och dennes nyföding. Mysigt med en liten en att snosa lite på:)

Ikväll ska vi städa det sista på Björkskatan och sedan ska vi fara till ma och pa och städa bilen och tvätta den. Besiktning imorgon. Håller alla tummar och tår jag har för att vi ska slippa fixa något på den. Vore skönt med lite omväxling..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Ja vi är nog bara hemma på morgonen så ni är välkomna :) Men frågan är ju om den går in i en bil? Haha!

2010-04-22 @ 21:37:24
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0