En bra dag

Dagen började på bilprovningen där jag nervöst lämnade över bilnycklarna. Efter en stunds väntan kommer mannen tillbaka och säger- det här gick ju bra! Med tanke på folket därinne så betedde jag mig sansat men jag hade nog hoppat av glädje om jag var ensam:) Så skönt att veta att den rullar bra. Sedan blev det en snabbis till skolan för att sedan styra vidare in till stan. Där mötte vi mäklaren och de nya ägarna för påskrivning av papper och nyckelöverlämning. Nu är det sålt! På eftermiddagen har jag och Leo lekt och sovit en två timmars vila, mycket behövligt. Sedan kom Petter med vårat nya matbord som nu är på rätt plats. Så fint men ovant med ett stort bord. Ska försöka hitta en vaxduk att ha till vardags. Idag var Leo och lekte i köket då jag hör ett brak. Jag störtar in till köket och förväntar mig ett vrål. Men icket. Bara en förvånad pojke som har lyckats häva ut stekgrytan just framför tårna. Tur var det att de inte blev mosade. Barnsäkring nästa.

Imorgon bär det av till staden för att träffa Elin och lite shopping kanske sedan blir det middag hos Leos farmor:)

God afton!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vi ska på babysång idag på fm men sen är vi nog hemma fram tills 17 när vi ska ställa iordning på arcus :) Men får våran del är det ju ingen panik med tavlan, mitt nr är iaf 0702555135 så kan vi ju höras! :)

2010-04-23 @ 09:32:14
URL: http://solouniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0