Var är John blund?

Leo sover inte lika bra på nätterna längre, han vaknar oftast fyra-fem gånger vilket resulterar i en inte alltför utvilad mamma.Inatt fick till och med Petter sova på soffan för att minimera risken att väcka leo. även hunden får sig arga blickar när han snor sig i sängen.. Detta är ju inte hållbart i längden och jag vet inte om det beror på att lillen fortfarande är lite täppt i näsan eller bara allmänt tjorvig.. Hur tidigt kan man börja med nån slags läggrutin? Saknar mina hela nätter,, men men de kommer väll igen, eller? :)
Ska försöka mig på ett längre inlägg med bilder senare. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka får också arga blickar från mig på natten när hon rör sig. Fastän hon sover i vardagsrummet och Vincent i sitt rum med stängd dörr, haha.

2009-11-26 @ 19:00:12
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Pia

Vi hade nog fasta läggningsrutiner från det att Meja var 3-4 månader. Ibörjan la vi henne vid 21. Men ju äldre och ju mer med hon blev på dagarna ju tidigare blev hon trött på kvällen. Så nog kan ni börja med lite rutiner nu. Kan ju hända att han kommer sova bättre då:-)

2009-11-27 @ 21:10:45
Postat av: Sofia w

Vi började nog också med läggrutiner runt 4 månader, enkla. Som typ bada och pyjamas samt läggas i vaggan. Min kusins äldsta fick börja sova i ett annat rum väldigt fort pga att min kusin snarkar visst rätt ordentligt, när Julia fick sova i eget rum ostört så sov hon mkt bättre. Kan ju vara lite svårt för er just nu dock...

2009-11-28 @ 23:28:11
URL: http://fruwessung.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur ofta måste man fara å ränna till sunderbyn där emellan då?

2009-11-30 @ 14:02:56
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0