snart får datorn ta en simtur...

jag blir galen. först går petters dator sönder och nu tjorvar min. shift knappen har hakat upp sig så jag måste hålla in den för att skriva små bokstäver och släpper jag den blir det stora.... Vi har verkligen tur den här månaden, bil och två datorer! Någon som har en triss vinst att dela med sig av? Vi har inte gjort så mycket idag heller. En sväng till pappas jobb och sen en till mammas. Fördel när de jobbar så nära. Någon som ska göra nått kul imorgon? Börjar ledsna på att uggla.. Har lite funderingar när det gäller mat: Jag lever mest på fil och musli till lunch och det börjar vara tråkigt. Vad äter ni till lunch som går lätt att laga och som inte kostar skjortan?:) Nu hägrar tvätt berget. Som det står i på tvätt maskinen hos mamma och pappa: welcome to eternity!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska på mammafika i byn idag! Vi blir bara en fem stycken eller nå. Tänkte nog mest troligt promma dit vid 9.30 snåret någon gång med förhoppningen om att Vinnie tar en nap i vagnen. Sen ska vi beställa mat från byahaket och luncha lite. Jag försökte just ragga med Lisa, men hon ville hellre ha ditt nummer och ragga på dig, så jag tänkte att jag passar på att höra med dig före så jag får med mig båda två, haha. :D

2009-11-19 @ 07:29:09
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0