Helgen

Vi har varit några dagar i stugan och tagit det lugnt. Det var kallt, 13 minus så vi har eldat som pyromaner för att inte förfrysa.. Leo fick följa med och premiär pimpla, men han tyckte bäst om att sussa i famnen.  Vi har också hunnit med besök hos petters föräldrar och jag och Leo var hem till mina igår där han bjöd på bajskalas. Mycket trevligt. Igår var även Nils, Jenny och lille fast store Viggo på besök. Vi fikade och surrade. Det märks när de lite större barnen kommer på besök att vi behöver rensa småsaker och börja barnsäkra. Jag tror även vi ska plocka ihop en leksakslåda att ha hemma i beredskap. Annars här hemma så fortsätter jag och lillen att snora, hoppas det ger sig snart.

Några bilder från pimplingen:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0