Helgen

I fredags for jag och Leo till Elin och såg idol och drack årets första glögg (iallafall för min del). Det smakade bra som vanligt. I lördags for vi till mina föräldrar och tillsammans med dem så for vi till kronan och fyndade en barnvagn som Leo kan ha i Kyrkbyn så behöver vi inte släpa dit den i vår trånga bil. Vi fyndade även en åkpåse och någon leksak samt en pyjamas inne i stan . Det var nog helgen det.. Idag har jag börjat skriva en packlista inför Stockholm. Det är stor skillnad på hur mycket saker som ska med nu när Leo finns, känns som man packar inför en utlandsresa.. Känner mig lite nojig inför influensan i Stockholm med allt folk, men får väll hålla undan Leo från nysande människor:) Någon som har restaurang tips i Stockholm? Gärna med veg alternativ? Jag fyndade ett par mocka stävlar på tradera för någon dag sedan, hoppas att de hinner komma innan vi åker och att de passar.. Annars får jag nog hugga av någon tå då mitt skoutbud inte är det bästa just nu. Leo har börjat få upp ögonen för Zeppy. Han tycker det är jätteroligt när vi lägger en skinkbit på hans mage och Zeppy letar rätt på den:) Zeppy verkar också ha insett att Leo tillhör familjen för han hälsar på honom med en puss ibland och så är han inte lika rädd att lägga sig bredvid honom. Det ska bli kul och se till sommaren när Leo kan tulta runt vad Zeppy säger då!
Ha en trevlig kväll! Ska gå tillbaka till tv:n och låtsas vara lite intresserad av Luleås match..

Kommentarer
Postat av: Lisa

När ska ni till Stockholm? Vad kul! :)

2009-11-24 @ 23:03:13
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Marie

Oooo, värsta lyxbehandlingen! :D

2009-11-25 @ 19:43:15
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0