Stadsbesök

Idag åkte jag och Leo in till stan och strosade lite. Spanade på lite grejer och letade finbyxor till Leo. Det är tydligen så att man ska ha en flick-bebis när det gäller finkläder. Hopplösa stereotypa klädkedjor... Efter byx-jakten mötte jag upp Petter och tillsammans gick vi till Lisa för att fika med henne och lilla Malte. BB-kompisarna tittade storögt på varandra och de "pratade" med varandra. De är båda jämn stora med varandra men Malte ålar omkring. Leo kommer nog på hur man gör så småningom. Lisa, Tomas och Malte ska åka till Thailand i sju veckor efter jul. Gissa om vi är avundsjuka?:) Nåja kanske nästa vinter.. Efter träffen mötte jag Elin och vi gick en långprommis. Lika trevligt som vanligt. Nu samlar jag krafter inför Leos nattning. Igår gick det sisådär, jag somnade före Leo:) God kväll!

Kommentarer
Postat av: Marie

Sug och syre. Jag fick syrgasmomentet. Fast det spelade ingen roll för mig för jag kände att alla var ungefär detsamma i svårhetsgrad, jag hade läst på rätt bra på allt, haha.

2009-12-19 @ 08:33:43
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0