Sex laxar i en lax ask

Jag har slagit på stort och gravat lax! Det kanske bor en liten husmor i mig trots allt. Sex bitar ligger i kylen och gravar sig. På söndag blir det att smaka. Annars har jag gjort tråkiga men nödvändiga saker som att städa och tvätta. Jag har även rensat i leos kläder och tagit fram strl 68 nu! Min store guldklimp. Ikväll väntar godis och kanske en film. Vi är nog bland de få som inte följer idol slaviskt.. Börjar för övrigt bli klar med julklapparna. Tack och lov för internet:)

Imorgon blir det marknad i sunderbyn, en sväng till hägnan och en tur till second hand affären på bergnäset. Fullt upp med andra ord. Synd att petter alltid jobbar på lördagar när det händer saker, men tur så att nån av oss drar in lite extra:) Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Pia - Mejas mamma

Vad ska vi käka på nyår då?:)

2009-12-04 @ 20:05:37
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0