Lite av varje

Måndagen spenderades först en stund hos pia och meja och sedan for jag och leo vidare till marie och vincent. Leo tyckte vincent var väldig rolig att leka med:) Tyvärr glömde jag kameran som vanligt men imorgon ska vi till marie igen och då ska den med. Igår gjorde vi inte speciellt mycket, jag var jättetrött efter nattens alla uppvaknanden. Som jag sa till petter- jag kände mig som en igelkott med taggarna utåt som ville lägga sig under en lövhög:) Natten som kommer ska jag prova att ge honom ersättning på natten också  istället för att amma, han kanske inte är mätt? Idag blir det att åka till gymmet och sedan till svärföräldrarna. Här kommer bilder från gårdagen:


Rida rida ranka hästen heter Zeppy!


Leos fötter har växt ikapp Petters. Måste vara grötens förtjänst.
Leo är ute på prommis med pappa sin

Kommentarer
Postat av: Lisa

Söt Leo! :) Måste ses nån fler gång :)

2009-12-09 @ 22:55:25
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Pia - MejasMamma

Sötisen där!

Blir det stugan på söndag?

2009-12-11 @ 13:54:02
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0