Helgen

I fredags lämnade jag man och barn och for till sandra där vi hade julkväll med glögg, pepparkakor och julklappslotteri. Scooper var också med och han gick runt och nosade på paketen och hoppades på en och annan smula:) Jag valde det rosa paketet längst till höger och i det var det jul-te och lyxiga praliner som jag har njutit av resten av helgen. Vi surrade och fikade och hade det trevligt! På lördagen for jag till mamma och pappa som vanligt där gjorde jag klart biskvierna och så klädde vi granen. Igår julstädade jag och Petter lägenheten samt gjorde lite ärenden. Vi hann också med att äta pizza och se Falk filmen National target. Mycket bra film. Sörjer lite att Frank Wagner inte verkar dyka upp något mer, vem ska man då titta på?;)  
I eftermiddag ska vi åka till petters föräldrar och äta middag, P:s bror Fredrik har kommit upp från Malmö så det blir kul. Imorgon kommer min morfar och min bror. Ska bli så roligt att morfar äntligen får träffa Leo! Ha en bra dag! 

Tjusiga paket

Scooper spanar in paketen

Elin kramar sin bebis!

Sandra gömde sig i köket och fick inte vara med

Kommentarer
Postat av: Marie

Jesus vad stor Scooper blivit! :)

2009-12-21 @ 10:52:36
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0