Fredag och lördag

Vi har varit hos mina föräldrar och börjat med julbaket. Det blev minttoppar, schackrutor, syltkakor, biskvier och lussebullar eller katter som mamma brukar baka. Vi provade även Maries variant och gjorde runda bullar vilket var väldigt tidseffektivt och även gott! Leo har fått titta på vilket han tyckte var sådär så jag och mamma har turats om att roa honom. Han har däremot sovit exemplariskt i vagnen med tutten. På eftermiddagen fick jag honom att sova på tre minuter! Jag är väldigt impad. Igår så lyckades Petter natta honom på tjugo minuter, det är rekord. Vi slet i torsdags och då tog det ca en och en halv timme och Leo grinade hälften av tiden. Men vi gav oss inte och till slut sussade han sött. Ikväll ska det bli spännande och se hur det går.. Imogon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Det var först tal om en tur till stugan men det är så trist när det inte finns någon snö. Ha en bra kväll!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0